Zlata nagrada DIGGIT za Fakulteto za elektrotehniko
Datum objave: 6.6.2025Fakulteta za elektrotehniko je na letošnjem tekmovanju DIGGIT, ki nagrajuje najbolj inovativne in kreativne digitalne rešitve, prejela zlato nagrado v kategoriji javni sektor za letošnjo kampanjo, ki smo jo ustvarili z agencijo Herman & partnerji.

Gre za digitalno oglaševalsko kampanjo Pred-Praksa, ki je dijakom pokazala, kaj v resnici pomeni študirati na »Elektrofaksu«. S kampanjo smo želeli presekati z zastarelimi predstavami in mladim približati realne študijske izkušnje ter karierne možnosti – kar nam je tudi uspelo. Na TikToku, Instagramu in Facebooku je namreč kampanja zabeležila več kot 1,4 milijona ogledov, dosegla več kot 420 tisoč uporabnikov in spodbudila skoraj 15 tisoč interakcij.
Na TikToku smo sodelovali z vplivnežem Tilnom Zakrajškom, ki je med drugim s študenti prikazoval atraktivne študijske projekte, kot so gradnja robotskega pajka in drona, hekanje Tesle in študentsko Formulo 1. Na Instagramu in Facebooku pa so predstavniki podjetij Dewesoft, Telekom Slovenije in Novartis predstavili realne karierne poti, tehnološke rešitve, na katerih delajo njihovi inženirji, ter novo iniciativo Pred-Praksa – poletni vpogled v podjetja pred začetkom študija. Kombinacija vsebin je tako mladim prvič dala celostno sliko tega, kaj jih čaka med in po študiju.
Uspešnost kampanje se je pokazala tudi na številu prijav na vse tri študijske smeri, ki se je povečala za do 18 %, program Aplikativna elektrotehnika pa je dosegel rekordnih 224 prijav. Vsa mesta so bila zapolnjena že v prvem prijavnem roku.
Na Fakulteti za elektrotehniko so za izvedbo kampanje poskrbeli sodelavci Službe za komuniciranje, Vesna Paradiž, Nina Gržinič Frelih in Edin Kojić.
