Scratch >> igrice

 

schratchmojstri (2)Cilji: 

  • geometrija v Scratchu (krogi, tangente, pravilni n-kotniki),
  • iteracije in zanke (pajkova mreža, parabolično zrcalo, sferično zrcalo, kavstika),
  • matematika v naravi (logaritemska spirala – nautilus, semena na sončničnem cvetju),
  • kvadratični zlepki,
  • fraktalne strukture (zmajeva krivulja),
  • rekurzija (drevo),
  • fizika v uporabi (poševni met),
  • reševanje enačb z bisekcijo.

Scratch je poznano orodje za začetnike v svetu programiranja. Običajno ga povezujemo z mlajšimi in igricami, vendar je lahko tudi uporabno orodje za predstavitev kompleksnejših matematičnih in fizikalnih orodij in kot tak primeren tudi za srednješolce.

 

Način izvajanja: praktično delo v računalniški učilnici.


Scratchmojstri (2)Kraj in čas izvajanja: 

delavnica se izvaja na Fakulteti za elektrotehniko oz. matični šoli s primerno opremljeno računalniško učilnico.

Termin izvajanja po predhodnem dogovoru.


Omejitve velikosti skupine: cel razred (odvisno od števila računalnikov na srednji šoli – vsak učenec potrebuje svojega).


Pripomočki, ki jih mora priskrbeti udeleženec: /


Izvajalec: as. dr. Andrej Perne, as. dr. Borut Jurčič-Zlobec