Opis predmeta
- Principi objektno usmerjenega programiranja, razredi in objekti.
- Uvod v Javo in programiranje v Javi.
- Struktura razredov, spremenljivke, konstruktorji, metode.
- Uporaba principa dedovanja, načrtovanje strukture programa.
- Grafični uporabniški vmesniki, obravnavanje dogodkov, izjeme.
- Postopki testiranja in odpravljanja napak
- Postopki načrtovanja in razvoja programske opreme, zapis UML diagramov.
Predmet učimo na programih
Cilji in kompetence
Namen predmeta je seznaniti študenta s koncepti in principi objektno usmerjenega programiranja. Slušatelj bo usposobljen za samostojno snovanje objektno zasnovanih programov v programskem jeziku Java.
Metode poučevanja in učenja
Predavanja, praktični prikazi, projekt in laboratorijske vaje.
Predvideni študijski rezultati
Poznavanje osnovnih lastnosti objektno orientiranega programiranja ter osnovnih programskih knjižnic v Javi, sposobnost iskanja obstoječih programskih rešitev (odprta koda), razumevanje poteka izvajanja objektno orientiranih programov. Sposobnost prenosa realnih problemov v programsko okolje in oblikovanje ustreznih programskih rešitev.
Temeljni viri in literatura
- Uroš Mesojedec, Borut Fabjan, Java2: temelji programiranja, Pasadena 2004
- David J. Barnes, Michael Kölling, Objects First with Java: A Practical Introduction Using BlueJ, Prentice Hall; 5 edition, 2011