Analiza omrežij v ekonomiji in poslovnih vedah

Opis predmeta

1. Osnove analize omrežij.

2. Medorganizacijska omrežja.

2.1 Tipi medorganizacijskih omrežij.

2.2 Viri podatkov in zbiranje za medorganizacijska omrežja.

2.3 Analiza medorganizacijskih omrežij.
 

3. Omrežja znotraj organizacij.

3.1 Tipi omrežji: Omrežja sodelovanja, omrežja znanja,…

3.2 Viri podatkov za omrežja znotraj organizacij.

3.3 Anketno zbiranje omrežnih podatkov.

Predmet učimo na programih

Cilji in kompetence

Predstaviti posebnosti zbiranja omrežnih podatkov in analize podatkov o omrežjih za potrebe ekonomskih in poslovnih ved.

Metode poučevanja in učenja

Predavanja, računalniške vaje, projektno delo.

Predvideni študijski rezultati

Znanje in razumevanje:

Študent bo po pri tem predmetu pridobil znanja o virih in načinih zbiranja podatkov o omrežjih med različnimi vrstami enot – tako med organizacijami (vključno s podjetij) kot med posamezniki znotraj teh organizacij. Znal bo tudi analizirati te podatke s posebnimi orodji, namenjenimi analizi obrežij.

Temeljni viri in literatura

1. Martin Kilduff, Wenpin Tsai: Social Networks and Organizations. Sage, 2003.
2. Peter J. Carrington, John Scott, Stanley Wasserman: Models and Methods in Social Network Analysis (Structural Analysis in the Social Sciences). Cambridge University Press, 2005.
3. Izbrani članki in druga gradiva.

Bodi na tekočem

Univerza v Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko, Tržaška cesta 25, 1000 Ljubljana

E:  dekanat@fe.uni-lj.si T:  01 4768 411