Opis predmeta
Uvod v kvalitativno raziskovanje: umestitev v raziskovalni proces v primerjavi s kvantitativnim raziskovanjem, namen in pomen.
Viri podatkov za kvalitativno raziskovanje.
Etične dileme v procesu kvalitativnega raziskovanja.
Tipologije metod kvalitativnega raziskovanja.
Na spraševanju temelječe kvalitativne raziskovalne metode.
Na opazovanju temelječe kvalitativne raziskovalne metode.
Vzorčenje v kvalitativnem raziskovanju.
Analitična programska podpora kvalitativnemu raziskovanju.
Kvalitativno raziskovanje v praksi.
Druge aktualne teme.
Predmet učimo na programih
Cilji in kompetence
Cilj predmeta je seznaniti študente s kvalitativnim raziskovanjem s poudarkom na vidikih, relevantnih za uspešno izvajanje kvalitativnega raziskovanja v praksi.
Metode poučevanja in učenja
-
Predavanja.
-
Seminarji.
-
Vaje.
-
Projektno delo.
-
Predstavitve.
Predvideni študijski rezultati
Temeljito poznavanje teoretičnih in praktičnih vidikov kvalitativnega raziskovanja.
Razumevanje povezav med kvalitativnim in kvantitativnim raziskovanjem
Razumevanje vpetosti kvalitativnega raziskovanja v okvire poslovne analize in poslovnega načrtovanja.
Pridobitev naslednjih spretnosti:
-
iskanje, vrednotenje in uporaba sekundarnih statističnih podatkov v procesih kvalitativnega raziskovanja;
-
zbiranje, vrednotenje in uporaba primarnih statističnih podatkov v procesih kvalitativnega raziskovanja;
-
uporaba analitičnih programskih orodij pri izvedbi kvalitativnega raziskovanja; prikazovanje in diseminacija rezultatov kvalitativnega raziskovanja.
Temeljni viri in literatura
-
Ograjenšek, I. (2015): Theory and Practice of Qualitative Research. In Greenfield, T. (ed.), Research Methods for Postgraduates. Wiley.
-
Arh, M., Ograjenšek, I., Perčič, E. (2014): Introduction to Qualitative Research. [Lecture Notes]
-
Izbrani članki. / Selected articles.