Opis predmeta
1) Osnovne značilnosti medijev na družbeni ravni: konstrukcija realnosti, ideološka, kulturna in družbena vloga medijev;
2) Osnovne značilnosti medijske produkcije: tržni vs. javni sistem, produkcijska praksa, organizacijska struktura/kultura;
3) Osnovne značilnosti medijskega občinstva: različna »branja« občinstev, vpliv medijev na občinstvo;
4) Osnovne prvine medijskega teksta: znak, jezik, polisemičnost, naracija, žanr, naracija, diskurz.
Predmet učimo na programih
Cilji in kompetence
Spoznavanje osnovnih pojmov in konceptov s področja medijev na družbeni, produkcijski in tekstovni ravni ter značilnosti občinstva.
Metode poučevanja in učenja
Predavanja, praktični prikazi, avditorne vaje.
Predvideni študijski rezultati
Razumevanje pomembnih vprašanj v zvezi z medijskimi teksti, občinstvom in produkcijo. Poznavanje celotne multimedijske verige od tvorbe tekstov do recepcije.
Temeljni viri in literatura
- Masterman, L., Teaching the media, London: Routledge, 2001, ISBN 0-415-03974-6.
- Stewart, Colin, Lavelle, Marc in Kovaltzke, Adam (2001) Media and Meaninig: Introduction. London: British Film Institute. 2001, ISBN 0-85170-843-9.