Računalniška grafika in tehnologija iger

Katalog predmetov

Računalniška grafika in tehnologija iger

Osnovni podatki

Nosilec:

Vrsta predmeta: izbirni predmet

Število kreditnih točk: 6

Semester izvajanja: 1. semester

Koda predmeta: 63269

Opis predmeta

Predavanja:

  1. Uvod.
  2. Matematične osnove.
  3. Afine transformacije, koordinatni sistemi. Homogene koordinate. Projekcije.
  4. Predstavitve predmetov: poligoni, deljene ploskve, parametrične krivulje. Hierarhije.
  5. Lokalno osvetljevanje in senčenje.
  6. Teksture.
  7. Grafični cevovod: izločanje in rezanje, rasterizacija, z-buffer.
  8. Senčilniki
  9. Detekcija trkov.
  10. Metode razdelitve prostora.
  11. Barve.
  12. Globalno upodabljanje: sledenje žarka.

Vaje:

Laboratorijski projekt izdelave interaktivne igre. Na vajah podan uvod v OpenGL in Unity in samostojno delo na projektih z zaključno predstavitvijo študentov.

Cilji

Cilj predmeta je študentom predstaviti programsko in algoritmično ozadje računalniške grafike in iger. Študenti bodo pridobili naslednje kompetence:

– razumevanje in reševanje izzivov na področju računalništva in informatike;

– uporabo znanja za samostojno delo pri reševanju tehničnih in znanstvenih problemov na področju računalništva in informatike; sposobnost nadgradnje znanj;

– sposobnost samostojnega izvajanja manj in bolj zahtevnih inženirskih in organizacijskih nalog na ožjih področjih in samostojno reševanje dobro definiranih nalog na področju računalništva in informatike;

– sposobnost samostojnega razvoja 3D interaktivnih grafičnih aplikacij in iger.

Metode poučevanja in učenja

Predavanja s praktičnimi demonstracijami, izvajanje laboratorijskega projekta pod mentorstvom asistenta.

Na vrh