Računalniška grafika in tehnologija iger
Osnovni podatki
Opis predmeta
Predavanja:
- Uvod.
- Matematične osnove.
- Afine transformacije, koordinatni sistemi. Homogene koordinate. Projekcije.
- Predstavitve predmetov: poligoni, deljene ploskve, parametrične krivulje. Hierarhije.
- Lokalno osvetljevanje in senčenje.
- Teksture.
- Grafični cevovod: izločanje in rezanje, rasterizacija, z-buffer.
- Senčilniki
- Detekcija trkov.
- Metode razdelitve prostora.
- Barve.
- Globalno upodabljanje: sledenje žarka.
Vaje:
Laboratorijski projekt izdelave interaktivne igre. Na vajah podan uvod v OpenGL in Unity in samostojno delo na projektih z zaključno predstavitvijo študentov.
Cilji
Cilj predmeta je študentom predstaviti programsko in algoritmično ozadje računalniške grafike in iger. Študenti bodo pridobili naslednje kompetence:
– razumevanje in reševanje izzivov na področju računalništva in informatike;
– uporabo znanja za samostojno delo pri reševanju tehničnih in znanstvenih problemov na področju računalništva in informatike; sposobnost nadgradnje znanj;
– sposobnost samostojnega izvajanja manj in bolj zahtevnih inženirskih in organizacijskih nalog na ožjih področjih in samostojno reševanje dobro definiranih nalog na področju računalništva in informatike;
– sposobnost samostojnega razvoja 3D interaktivnih grafičnih aplikacij in iger.
Metode poučevanja in učenja
Predavanja s praktičnimi demonstracijami, izvajanje laboratorijskega projekta pod mentorstvom asistenta.