Opis predmeta
-
Sodobni pristopi v anketni metodologiji.
-
Administrativni viri in registri.
-
Masovni podatki.
-
Povezovanje podatkov iz različnih virov.
-
Druga aktualna vprašanja zbiranja podatkov v uradni statistiki, npr. breme poročanja, avtomatski zajem podatkov itd.
Predmet učimo na programih
Cilji in kompetence
Namen predmeta je pridobiti celovito in poglobljeno znanje o zbiranju podatkov v uradni statistiki.
Kompetence:
-
Poznavanje ter kritično ocenjevanje posameznih načinov zbiranja podatkov v uradni statistiki.
-
Poznavanje znanstvenih osnov zbiranja podatkov v uradni statistiki.
-
Usposobljenost za načrtovanje novih raziskav na področju zbiranja podatkov v uradni statistiki.
-
Strateško razmišljanje glede pomena posameznih načinov zbiranja podatkov v uradni statistiki.
Metode poučevanja in učenja
-
Predavanja.
-
Seminarji in vaje.
-
Konzultacije.
Predvideni študijski rezultati
Študent bo spoznal različne načine in specifike zbiranja podatkov v uradni statistiki ter se bo usposobil za samostojno znanstveno-raziskovalno delo na tem področju.
Temeljni viri in literatura
-
Eurostat (2004). Handbook of Recommended Practices for Questionnaire Development and Testing in the European Statistical System. Najdeno na http://ec.europa.eu/eurostat/
ramon/statmanuals/files/Handbook_of_Practices_for_Quest.pdf. -
Madans, J. et al. (2011). Question Evaluation Methods: Contributing to the Science of Data Quality. John Wiley & Sons.
-
Snijkers, G. et al. (2013). Designing and Conducting Business Surveys. John Wiley & Sons.
-
Wallgren, A., & Wallgren, B. (2014). Register-based Statistics. Administrative Data for Statistical Purposes. 2.. izdaja. John Wiley & Sons.
-
Izbrani znanstveni članki in druga aktualna literatura s področja zbiranja podatkov v uradni statistiki. / Selected scientific articles and other readings on data collection in official statistics.