Oblikovanje vizualnih komunikacij
Osnovni podatki
Opis predmeta
Zgodovinski parametri vizualnih komunikacij, raznovrstnost, pomen in vloga medijev, oblikovalski procesi, pomen in vloga oblikovanja v družbi. Grafično-oblikovalske prvine, odnos besedilo, tipografija, ilustracija, fotografija. Izdelki vizualnih komunikacij.
Piktogram, črka, znak-logotip, plakat, knjiga, spletna stran, embalaža, predstavitveni film, označevanje prostorov.
Priprava predstavitvene mape projektov.
Cilji
Osnovni cilj je pokazati znanja in veščine grafičnega oblikovanja za tiskane in digitalne medije, ki v sodobnem načinu komunikacije ne more mimo vseh segmentov družbenega ustroja.
Specifične kompetence:
– sposobnost razvijanja prenosa vsebin iz enega izrazoslovja v drugega.
– sposobnost samostojnega, skupinskega, projektnega in raziskovalnega dela.
– uporabiti metodologije dela v redakciji in spremljanje faz nastanka založniškega izdelka
– sposobnost uporabe temeljev fotografskega, ilustratorskega in tipografskega znanja
– sposobnost uporabe različnih analognih in digitalnih grafičnih orodij za pripravo sporočila
– sposobnost ustvarjati nove ideje
– sposobnost vrednotenja videnega v skladu z likovno in oblikovalsko teorijo
– uporabiti metodologije oblikovanja od analize, definicije problema in ciljev, zasnove idejnega projekta, predstavitve ter izvedbe.
Metode poučevanja in učenja
Tematska predavanja in pogovori na konkretno temo. Vaje in seminarske naloge. Praktično usposabljanje v založniškem timu. Konzultacije. Izvajanje nalog in njih predstavitev- nastop pred avditorijem. Delo v timu in posamezno. Skupinski in samostojni obiski kulturnih prireditev (koncerti, razstave, predavanja gostujočih, domačih in tujih strokovnjakov).